Modalitati de livrare

S.C. IND  CEMA  INTERNATIONAL  S.R.L.: 

CUI: RO28117370

Nr. Reg. Com.: J10/185/2011

Trezorerie Râmnicu Sărat 

IBAN RON: RO68 TREZ 1675 069X XX00 3760

CEC: IBAN RON: RO86 CECE B000 30RO N044 4253

ALPHA BANK: IBAN RON: RO93 BUCU 1441 3042 3961 1RON
IBAN EURO: RO24BUCU1441215956720EUR

BCR: IBAN RON: RO66 RNCB 0097 1206 8213 0007

BT: IBAN RON: RO96BTRLRONCRT0333989202
IBAN EURO: RO46BTRLEURCRT0333989202

 

Sediu social: Str.  Alexandru Ioan Cuza, nr. 36, Rm. Sărat  județul Buzău

Adresă punct de lucru și corespondență:

Str.  Alexandru Ioan Cuza, nr. 36

125300/Rm. Sărat, județul Buzău

Tel.: 0784-433.850

Fax: 0238-56 00 00

e-mail: florin.grosu@vindem-ieftin.ro

web: www.vindem-ieftin.ro / magazin.vindem-ieftin.ro

MODALITATI DE LIVRARE

1.Livrarile se fac de luni pana vineri, intre orele 8:00- 16.30

3.Conditiile de livrare impreuna cu alte detalii legate de livrare se confirma numai de catre un operator al magazin.VINDEM-IEFTIN.RO

4.Produsele comandate, se livreaza utilizand modalitatea si termenul de livrare specificate de catre consultant  la efectuarea comenzii.

ATENTIONARE!
La livrarea produselor, va rugam sa verificati cu atentie cantitatea si starea acestora.
Nu vom fi responsabili în fața nici unei persoane sau institutii, care constata neconcordante privind cantitatea sau starea produselor, in afara prezentei delegatului(soferului).

5.Produsele sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare si receptie.

6.Livrarea se face prin firme specializate de curierat sau transportatori:

Termenul de livrare este influentat de disponibilitatii in stoc a produselor sau daca produsele se aduc aduc pe comanda speciala.

COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar/client si care nu se afla in lista uzuala a Furnizorului sau cuprinde produse cu elemente tehnice atipice culori, specificatii tehnice speciale , dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii integrale a facturii proforme emise, in termenii agreati de parti.

Furnizorul il va informa pe Beneficiar/client daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.

* Livrarea produselor se face din momentul in care s-au confirmat toate detaliile comenzii (preturi, stocuri, modalitate de plata, termen de livrare) de catre unul din operatorii site-ului nostru.

IMPORTANT

Daca la solicitarea clientului se modifica comanda dupa ce aceasta a fost validata de un operator magazin.VINDEM-IEFTIN.RO si confirmata de client, diferenta de valoare va fi achitata de client.

 In cazul in care se renunta la comanda in termen de 1 (una) ora de la plasarea comenzii, fara ca aceasta sa fie confirmata de un operator magazin.VINDEM-IEFTIN.RO, nu se percepe nicio penalitate. Daca se renunta la comanda dupa confirmarea acesteia, avansul nu se restituie, fiind considerat plati daune interese pentru prejudiciile cauzate de magazin.VINDEM-IEFTIN.RO.

– Paletii vor fi returnati in urmatoarele situatii:

  1. a) imediat dupa descarcare, prin constatarea returului in Azivul de insotire a marfii;
  2. b) printr-un circuit de schimb al paletilor si al ambalajelor care este constatat prin Procese-Verbale de Predare-Receptie. In acest caz, returul paletilor va fi asigurat de client.

NOTA

Incepand cu data de 01.01.2020 se va utiliza o noua procedura fiscala de justificare a scutirii de TVA pentru livrarile intracomunitare de bunuri, procedura generata de intrarea in vigoare a regulamentului UE nr.1912/2018 ce modifica regulanetul UE nr.282/2011 pentru aplicarea directivei nr.112/2006 privind sistemul comun al TVA.

Avand in vedere specificul activitatii noastre, clientul achita bunurile in avans, inclusiv TVA valabil in Romania la data platii si pana la data de 10 a lunii urmatoare livrarii trebuie sa prezinte fizic documentele justificative prevazute in legislatia aplicabila, dupa cum urmeaza:

  1. O declaratie scrisa emisa de client prin care atesta ca bunurile au fost expediate si ca au fost receptionate in statul de destinatie; Descarca PDF declaratie
  2. Un document ce atesta transportul bunurilor (oricare din cele ce urmeaza):
  • CMR semnat,
  • scrisoare de trasura semnata,
  • conosament,
  • factura de transport.
  1. Dovada sosirii bunurilor in tara de destinatie (oricare din cele ce urmeaza):
  • polita de asigurare a transportului,
  • documente bancare care atesta plata transportului,
  • documente eliberate de o autoritate publica ce atesta sosirea bunurilor in statul de destinatie,
  • documente eliberate de un notariat care atesta sosirea bunurilor in statul de destinatie,
  • chitanta eliberata de un antrepozit care atesta sosirea bunurilor in statul de destinatie

Dupa verificarea conformitatii documentelor justificative, vom restitui catre client suma TVA cuprinsa in factura proforma emisa initial.